Sveikos mitybos pagrindinės taisyklės

 

Sveikos mitybos pagrindinės taisyklės 

Pagrindiniai sveikos mitybos principai: nuosaikumas, įvairumas, subalansuotumas. Šiuos principus papildo sveikos mitybos taisyklės:

  1. valgyti  įvairesnį maistą;
  2. išlaikyti normalų kūno svorį;
  3. vartoti maistą turintį mažiau riebalų, cholesterolio;
  4. padidinti vartojimą įvairių daržovių, vaisių, uogų, grūdinių produktų.
  5. mažiau vartoti cukraus ir saldumynų, valgomosios druskos.
  6. kuo mažiau vartoti alkocholio.

 Nereikia atsisakyti nė vieno maisto produkto, tiesiog juos reikia vartoti saikingai.  Su maistu žmogaus organizmui būtina gauti apie 40 įvairių maisto medžiagų.  Juos galima gauti valgant kuo įvairesnį, suderintą maistą, kuriame nebūtų viršijamas kalorijų kiekis.  Koks tavo kūno svoris?

Per ilgus amžius grožio samprata į kūno linijas  keitėsi. Senovėje  graži moteris buvo ta, kuri svėrė 64 kg. Viduramžiais buvo vertinamos lieknos, gotiško stiliaus  kūno linijos, moters svoris ne daugiau 45 kg.  XVIa. žavėtąsi apkūnesnėmis iki 58 kg. XVIIa. gražuolė svėrė 72 kg. XVIIIa. idealus svoris buvo apie 60 kg.

 

Laikrodis

Apklausa

Kaip stiprinate imunitetą siaučiant gripui?
 
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis

Paieška